Bröllopsfunderingar

Godmorgon från ett iskallt hem! Fy så jag fryser men är för lat för att elda före morgonkaffet. Men vackert är det, från matsalen ser man solen stiga upp bakom ett jättestort träd på grannens gård, och på samma gång skingras dimman sakta…

Så gott som varje dag funderas det på  bröllop i vårt hus. Jag älskar att planera fester, och jag har så mycket idéer som snurrar att Pinterest är den mest välbesökta sidan på både telefon och dator just nu. Försöker fånga dem på papper och i verkligheten, gärna utan att bli ruinerad på köpet.

Först när jag började fundera på bröllopet var min självklara tanke nåt lantligt eftersom vi ju bor på landet, ni vet jute, spets, brunt, vitt, grönt, men sakta har den idéen helt växt bort. Vissa element stannar kvar så som våra Karhula-glasburkar som jag verkligen älskar, de var det första jag såg framför mig, glasburkar med stora ljus i.

Nu siktar jag på mera elegant, men vet inte ännu vad slutresultatet blir. Jag skulle på föräldrasamtal i morse men det avbokades så nu sitter jag här framför Pinterest som vanligt heh…

Bilderna hittar du i min Bröllopsinspo-mapp på Pinterest o där finns också källorna.

Ljusdusty rose wedding arch decoration ideas

romantic classic mauve and mint wedding color ideas

Kommentera detta!

