Ett stort tack

Jag ville bara kika in och tacka för all enormt fin respons jag fått för x3m-dokumentären. Jag gick o ångrade att jag var med, för att jag visade min sårbarhet och mina känslor öppet, av rädsla vad andra skulle tycka men tack vare alla er som personligen, på bloggen, på instagram och på facebook har överröst mig med fin feedback och alla er som har tackat för att jag var med och pratade som jag gjorde har jag blivit lite mindre rädd.

Jag tänker ofta numera ”Tänk om just min handling förändrar den här personens liv. Tänk om det just jag säger är det som etsar sig fast i sinnet för tiotals år framåt”. Det här gäller naturligtvis på gott och ont, därför försöker jag numera vara snäll. Du vet aldrig vad för kamp en annan människa går igenom eller har gått igenom.

Tänk om den här dokumentären ger någon där ute lite jävlar anamma till att orka med sitt just nu jobbiga liv. Jag hoppas det. Jag vill personligen aldrig mer uppleva den där känslan av att det blev för sent för allt jag ville säga. Det har hänt för många gånger redan i mitt någorlunda korta liv.

Stor kram på er alla. ❤  

2 reaktioner på ”Ett stort tack

Kommentera detta!

