Saker ni inte visste om mig

Jag tycker själv att dessa inlägg är så kul, även om en själv ju vet om alla dessa saker kan de ju vara roliga för någon annan att läsa. Så idag tänkte jag lista några saker ni inte vet om mig.

  • Jag får gåshud extremt lätt av musik. Hela kroppen bara brrrrr när jag hör nåt bra i musikväg. Får även tårar i ögonen om det är en vacker melodi.
  • Jag har väldigt svårt för att gråta framför andra människor, ändå började jag storgråta i tv här om dagen – i x3ms dokumentär. Varför kan ni se här.  Nu på sistone har jag dock börjat försöka acceptera att jag har väldigt nära till att känna väldigt mycket, börjar nästan gråta bara jag tänker på hur min blivande man kanske ser ut i kyrkan på vår bröllopsdag. Men det är svårt, för när jag gick i skolan var jag mobbad och då skrattade man ännu mer åt mig om jag grät.

Sandra Vaihelas foto.

  • Jag ha väldigt enkelt för att ta åt mig för mycket och därmed bli stressad och samtidigt så är jag väldigt bra på att bortdelegera saker som kan delegeras för att slippa stressen. Har jag för mycket på gång säger hjärnan stopp och jag blir säng- eller soffliggande ganska snabbt utan ork att röra på mig. Tacksam för att jag är något av en ledarperson så jag täcks delegera bort uppgifter.
  • Jag har enormt lätt för att drömma mardrömmar. Minsta lilla stress, oro, konflikt eller dylikt ger mig helt galna mardrömmar i flera nätter. Sen jag började jobba har jag börjat drömma mycket mer mardrömmar även om jag själv inte upplever att jag haft några konflikter eller dylikt på jobbet. Extra viktigt därför för mig att få slappna av på kvällen, vissa människor går på länk eller lyssnar på musik,  jag ligger i soffan och äter grönsaker och ser på nån serie som är väldigt lätt-tittad.
  • Jag är mån-galen. Inatt är det fullmåne – tror ni jag sov förra natten? Nepp. It’s a thing, för alla gånger vet jag inte om att det är fullmåne utan får veta det sen efteråt.

_MG_5669.jpg

Ett bra ställe för avslappning, älskar vår matsal sen vi hämtade hem träsoffan ❤

2 reaktioner på ”Saker ni inte visste om mig

Kommentera detta!

