Efter semestern

Nämen, välkommen tillbaka till bloggvärlden, tänker ni kanske nu när jag återuppstår från semestern.

Vad har hänt under den då? Jo, jag fyllde ju år i måndags, och då befann Sambon och jag oss också på kryssning hela dagen. Den var verkligen magisk, så magisk som man inte trodde en Stockholmskryssning riktigt kunde vara längre. Vi åt god mat, skålade i skumppa, vädret visade sig från sin allra bästa septembersida med solsken och värme, och vi tog det lugnt hela dagen. Så. Himla. Skönt.

IMG_20170924_212544_851 IMG_20170925_185240_405IMG_20170925_075144_165 IMG_20170925_121919_035

Idag är det jobb som gäller igen och jag förde Saga till dagis, hon gråter inte längre när jag hämtar dit henne vilket är så-hååååå skönt. Jag köpte några magneter från Ikea som jag ritade på och lagade ett ”veckoschema” åt henne. De kostade 1,99€ för fyra stycken o var rätt stora, ett bra köp tycker jag! Så nu har hon några dagismagneter, några hemma-magneter och några med lite annat på. Varje torsdag är hon ledig och får vara hos sin fafa istället, så lyxigt för både barn och föräldrar att se deras relation bli bättre och bättre.

Nu ska jag lite piffa upp mig före jobbet och sen susa iväg mot Ekenäs, har bilen på service så har fått låna en tystlåten snygg Volvo istället, very nice 😉 Här har ni nu ett tvättäkta vardagsinlägg. Bara jag hittar min kameras fjärrkontroll ska ni få se min underbara nya jacka som kommer från Cellbes också (adlink) , tills dess får ni nöja er med att beundra färgen och mysigheten via dessa telefonbilder och produktbilder. Ä L S K A R den!

 
IMG_20170928_090756_899

5 reaktioner på ”Efter semestern

Kommentera detta!

