Jag fyller år!

Hej på er! Jag befinner mig just nu vid ett runt stort fönster i en hytt i Stockholm. Önskar att vi planerat att stiga av här, Stockholm har den effekten på mig. Men en kryssning på tumis duger bra. 

Idag hör jag inte längre till åldersgruppen ung vuxen utan numera är det väl meningen att jag ska vara vuxen också? Om så är fallet kan jag berätta att vara vuxen och veta vad man håller på med är en myt, ingen av oss verkar ha en aning. 

Så idag fyller jag 26 år. Vad har jag lärt mig under det förra? Ganska mycket faktiskt, men även i år har jag lärt mig att det mesta faktiskt fixar sig till slut. Tänk så skönt?! Grattis på mig. ❤

2 reaktioner på ”Jag fyller år!

  1. Grattis lite i efterskott! Och vad härligt med kryssning på tumanhand! Önskar sååå at vi också kunde göra det, men det blir nog tyvärr när F blivit så pass stor att hon kan vara ensam hemma eller hos någon kompis… 😑😣

Kommentera detta!

