Kaffe och bebiskärlek

Godmorgon! Andra morgonen i rad jag får dricka kaffet i fred! Saga har varit hos sin momi övernatten i två nätter eftersom vi föräldrar har jobbat så mycket, och idag kommer hon hem igen! Saknar henne så klart men visst har det varit skönt att få dricka kaffet i fred och sova utan att väckas av någon annan.

Igår efter en lång arbetsdag åkte jag till Linda för att hälsa på deras nyaste familjemedlem, en helt perfekt liten kille! Gosade med honom i famnen i närmare 1,5 timmar medan Linda och jag talade om allt möjligt. Som vanligt kunde jag konstatera att det märks att Saga aldrig trivdes då man var stillasittande för jag går alltid omkring med andras bebisar också, det tar riktigt emot att sitta ner för jag förväntar mig missnöje genast! Otroligt hur det kan funka så ännu två år efter hennes bebistid. Linda misstänkte att lillen har magknip så jag försökte ge något litet tips, för om vi säger så här – jag har erfarenheten av det. Jag tycker verkligen att ni ska kika in på hennes blogg nu och peppa henne om livet som tvåbarnsmamma! Skicka lite kärlek ❤ Det är säkert en gigantisk förändring som jag tyvärr inte vet nånting om, men ni gör det säkert!

Kunde också konstatera att min plan ”Inte få babyfeber” inte funkade så bra, klart man började längta efter ett eget litet knyte! Men först ska vi gifta oss utan stress över hur en bebis mår.

Sandra Vaihelas foto.

Men så himla gosig ändå ❤ Berättade åt honom igår att det här goset bara är början! Han såg ut att vara rätt uttråkad i min famn nämligen.

Kommentera detta!

