Inte en fredag bland de andra

Godmorgon fredag! Ute vräker regnet ner men enligt den senaste prognosen ska det sluta klockan tio. För min del hade det fått regna hela dan eftersom jag är på jobb och det kanske hade kylt ner lite inne i butiken, men man får ju inte alltid som man vill.

göa

Annars då? Ja, nu har jag jobbat i några svettiga dagar och Saga har trivats väldigt bra på dagis. Jag kan inte förstå hur stor skillnad det är att föra henne genast på morgonen mot att föra henne på förmiddagen/tidiga eftermiddagen. Hon skuttar in, säger hejdå! och ger motvilligt en puss före jag åker på morgonen, medan förmiddagarna är väldigt gråtiga. Som tur har jag mer förmiddagar nu så jag får njuta av hennes glada miner före jobbet 🙂

Jaha, fredag, ja. Jag önskar att jag kunde berätta för er vad som är så speciellt med just den här fredagen men tyvärr hade jag då gått emot en nära persons önskemål, så det får vara. Ni får leva i spänning! Vi väntar inte barn, vi ska inte gifta oss idag och vi har inte heller köpt ett nytt hus/en ny bil/o så vidare.

Men ikväll ska det nog skålas i skumppa ändå! 😉

 

Kommentera detta!

