Slutet av en era

Imorgon är vårdledigheten, den sista månaden, över för Sagas och min del! Nu är det jobba jobba jobba som väntar och jag har lyckats förhandla åt mig några timmar till i veckan, så nöjd! Dessutom kommer Saga endast behöva vara tre dar i veckan på dagis eftersom jag kommer ha måndagar ledigt, o så har vi har turen att ha så himla bra släkt som tar hand om henne en dag i veckan. På så sätt kommer hon att kunna stanna på det lilla härliga dagiset där hon är nu.

Månaden flög förbi och nu ska det bli skönt att återgå till semestern *host* jag menar jobbet. Ikväll hänger jag i soffan med en skål popcorn, imorgon börjar vuxenlivet igen och förhoppningsvis får jag möjlighet till att odla lite längre nerver igen mellan varven… Ljuva två-åringar! ❤

Kommentera detta!

