Att ha hittat The Dress

En vecka sen träffade jag upp mina underbara brudtärnor för att gå och kolla på brudklänningar – Jag föreställde mig inte att jag skulle hitta nånting så här tidigt, men ville i alla fall gå och prova i god tid eftersom det är 4-6 månaders beställningstid samt att jag inte riktigt visste vad jag letade efter.

Före provningen gick vi på kaffe och jag visade vad jag hade sökt upp för bilder på Pinterest kvällen innan. Sen tassade vi iväg till Fiancée där jag hade bokat tid.

Den första klänningen som jag lite petade och kikade på medan vi väntade på vår tur fångade min blick men jag tänkte att jag inte ska tänka så noga på det. Den blev också den första klänningen jag provade och min första reaktion var bara WOW. Kände mig verkligen som en prinsessa. Meeeen, det var ju den första klänningen så jag antog att samma känsla skulle komma till de andra klänningarna också.

Men så blev det inte, de andra klänningarna var fina de också men ingen gav mig samma pirr i kroppen eller fjärilar i magen. Den hängde där brevid mig bland de andra klänningarna och jag bara väntade på att prova den igen.

Så det var så det gick till, när jag över ett år före bröllopet beställde min brudklänning.

Klänningsbilderna nedan är naturligtvis inte bilder på min riktiga klänning, men jag ville dela med mig av några bilder ändå, för dagen var såå härlig!

Sandra Vaihelas foto.IMG_4785 IMG_4756IMG_4746IMG_4725 IMG_4787IMG_4729 IMG_4798 IMG_4803

En reaktion på ”Att ha hittat The Dress

  1. Så himla härligt att ha träffat rätt på det viset! Pirret i magen när det är The One är ju verkligen magiskt. Var det den typen av klänning du trodde att du skulle fastna för?

Kommentera detta!

