Sköna plagg från Cellbes

I samarbete med Cellbes (adlink)

Godmorgon alla! Jag sitter på en sten uppe i Ähtäri och skriver vid en alldeles spegelblank sjö. Underbart. Jag sov inte så gott i natt i husbilen, har nån variant av nackspärr och klockan är endast 06 på morgonen men utsikten väger verkligen upp det!

Jag tänkte berätta lite om några av plaggen jag har med mig på vår lilla roadtrip.

I dagarna fick jag hem ett paket från Cellbes innehållande några alldeles underbara klädesplagg. Några av er har redan spanat in dem via Instagram men för er som inte följer mig där tänkte jag dela med mig av dem även här.

_MG_5353 

Om vi säger så här, om jag hade behövt välja en favorit hade det blivit svårt. Alla plagg jag valde är så mjuka och sköna, och sitter bra! Dessutom har Cellbes en bred variation av storlekar, från 34-64 vilket ju är helt fantastiskt bra, där finns även märket Happy Holly som nog är mitt nya favoritmärke! Bägge plaggen nedan är just Happy Holly. And I am a happy Sandra, det är jag verkligen. Har som bäst tröjan på mig och den är lite av det tjockare slaget, så den passar bra en tidig lite småkylig morgon. Nu är den dessutom på rea i den gula färgen så passa på! Ni kommer till plaggen genom att klicka på bilderna.

Sandra Vaihelas foto. 

Tröjan finns även i andra färger och mina favoriter är rosa (adlink) och grå (adlink).

Kommentera detta!

