Förresten,

…Nu är festplatsen också bokad! Det blir ett ställe här i närheten av oss som vi själva varit på bröllop i.

Nästa steg är att klura ut vem av alla de fantastiska fotograferna jag känner som jag vill ha att fota vår stora dag. Jag upplever att det svåraste ju är att fota själva festen så vill gärna också se hur de jag bett offert av klarar av fester. Sen är det ”bara” att välja… För mig har priset och nån hundring hit eller dit inte så stor skillnad, jag vet ju själv hur mycket som ligger bakom ett bröllopsfotografspris och vill ha den jag känner att bäst kan fånga vår dag, inte den som är billigast.

Svårt, detta. 

Kommentera detta!

