Avslappnad

Glad måndag på er! Ute öser regnet ner men det stör mig inte alls, jag har nämligen egentid deluxe på gång. Saga har varit två nätter hos sin momi och både Sambon och jag har fått slappna av lite, först på stugan och nu hemma. Nu är han dock på jobb medan jag har gjort allt det där jag aldrig hinner eller orkar med längre, som noppa ögonbrynen och ha hårinpackning. Huset är städat också, helt sjukt. Ser det ut så här under allt kaos?! 

Snart ska jag börja klä på mig kläder som är hela och rena istället för mina mysplagg och så ska jag köra iväg till mamma för att hämta skruttan. Jag är ledig idag och jobbar kväll imorgon så blir kanske där ännu en natt. Idag lär Saga ha sovit till halv åtta, tänk om hon sover till åtta imorgon? Spänningen är olidlig.

_MG_4134_MG_4142_MG_4141

Lyxen i att äta frukost helt ensam och under tystnad… Obeskrivlig lyx.

Sandra Vaihelas foto. Sandra Vaihelas foto.

Dessutom har vi nu gjort vår första stora bokning inför bröllopet. Kan ni föreställa er vad det gäller?

Ja, ni gissade naturligtvis rätt. K y r k a n är bokad! Helt fantastiskt. Ska vi faktiskt gifta oss? Det pirrar i hela kroppen just nu.

En reaktion på ”Avslappnad

Kommentera detta!

