En liten uppdatering

Hej vänner! 

Så har igen några soliga dagar flugit förbi, vart försvinner tiden egentligen? TÄnkte jag skulle kika in här och säga hej då jag har lite egentid för tillfälle. Saga sover och snart ska vi börja åka iväg mot dagis och jobb. Idag har vi redan hunnit va en sväng till Salo för att besikta bilen då inga lediga tider fanns i Ekenäs och jag inte var så sugen på att köa. Den gick igenom, hurra! Ett stressmoment mindre.

Sandra Vaihelas foto. Sandra Vaihelas foto.

Idag kör jag med röda läppar för att ta bort uppmärksamheten från mina trötta ögon… Att sova till klockan sju kallas för sovmorgon nu för tiden! Inte så lyxigt precis.

Kommentera detta!

