Trött mammablogg

Ååååh va trött jag är! Saga tyckte det var morgon 05.50, riktigt härligt tyckte jag! Fredagen till ära liksom. Solen skiner, the sky is awake so I’m awake och allt det där. Hon har länge vaknat tidigt men nu börjar jag bli riktigt trött, speciellt de dagar då jag börjar jobba kl 15 känns det ganska ruttet att väckas kl. 6.

Nå, vi ska snart träffa Linda och Minou för lite frukost på Baywatch och så ska vi nog ta en sväng till lekparken också.

Nu är jag tredje veckan på jobb och det är så roligt att vara tillbaka må ni tro! Flera har kommit och berättat att de saknat mig, hur härligt?! Stegmätaren går varm och mitt dagliga snitt på steg just nu är ca 18 000 steg, så vardagsmotionen är det heller inget fel på. Men det negativa är att jag inte orkar så mycket annat utöver vardagen just nu, så bloggen blir lidande. Hoppas ni stannar kvar här ändå och fortsätter kika in. Jag bloggar så gott jag kan 🙂

IMG_20130928_094721

Kommentera detta!

