Min tredje morsdag

Jag har försökt skriva ett vettigt inlägg om dagen men det blir inte till något. Ni får kika på dessa bilder istället!

1. Morsdagsrosor som jag köpte själv, hehe…
2. En vacker lykta jag fick i gåva ❤ Passar perfekt på vårt vardagsrumsbord och i sommar även utomhus.
3. Är det morsdag BÖR en ju ha skumppa till frukosten. Så det fick jag. I bakgrunden skymtar morsdagskortet Saga hade gjort på dagis. Fick också en kökshandduk som hon hade ritat på. Om jag grät? Ja. Om hon sen började gråta pga det? Ja, haha. ❤

Kommentera detta!

