Ledig fredag

Idag har Saga och jag varit heeeelt lediga. Hade inga planer för dagen, men då solen sken och himlen var klarblå passade vi på att åka till lekparken genast på morgonen. Där mötte vi upp svärmor och hälsade sen ännu på Sagas gammelmormor. Väl hemma igen tog Saga tydligen igen sin dagisveckas kortare dagssömner och sov T R E timmar i sträck. Sover hon så länge och vi inte har några planer brukar jag inte väcka henne, då tänker jag helt enkelt att hon behöver sömnen. Medan hon sov möblerade jag om lite här hemma… Bara lite denna gång! Ska visa er senare.

Nu är lillis hos sin fafa och bonusfammo på övernattning och Sambon och jag har några timmar på tumis här hemma innan sömnen kallar. Ja, ni kan ju tänka er hur de timmarna ser ut, speciellt med tanke på att jag har jobb imorgon. Vi har ätit pizza på den lokala restaurangen, städat huset och sitter nu i varsitt hörn av soffan med varsin dator. Ibland är det allt som behövs, vet ni, att få ha ensam egentid tillsammans.

Ha en skön helg vänner! ❤ 

_MG_3843.jpg

En reaktion på ”Ledig fredag

  1. Så mycket ni hunnit med under dagen! När jag har en ledig brukar jag göra typ ingenting alls. Swiiiiisch säger det och så var den lediga dagen förbi utan att man hunnit varken städa eller vara social.

Kommentera detta!

