Dagisstarten del 2

Idag gick det mycket bättre. Både vid lämning, trots att hon nog var ledsen igen, och under tiden hon var där hade allt gått bättre. Så himla skönt! Jag kände mig verkligen så rutten hela gårdagen och sov dessutom riktigt dåligt inatt, drömde att Saga var i vårt rum, i vår säng, att hon stigit upp och gått till köket och så vidare, en massa rådd helt enkelt. Mitt Polar Loop-armband visar att jag yrat på i cirka två timmar i natt. Undra på tröttheten…

Men idag fick jag i alla fall hämta hem en glad flicka som inte hade gråt över hela ansiktet när jag kom utan istället kom springande o ropade HEJ MAMMA! Såå härligt. ❤ Hemma berättade hon glatt vad hon hade gjort under dagen. Hoppas hoppas att morgondagen går lika smärtfritt!

2 reaktioner på ”Dagisstarten del 2

  1. Frågade av Saga igår när jag hämtade William om det e roligt på dagis, å hon bara ”jooo” med ett leende på läpparna. 🙂 🙂

Kommentera detta!

