Nytt rum och nya posters

Inlägget är i samarbete med Desenio

Jag tänkte visa er en liten walk down memory lane när det gäller mitt favoritrum här hemma, nämligen vardagsrummet.

Då vi var redo att flytta in i vårt blivande hem såg vardagsrummet ut så här.

vardagsrummetdåonuEfter lite yt-piff och efter att de tidigare ägarna flyttat ut såg rummet ut så här. Vi rev ner tapeterna och målade istället i beige och vitt. Ganska ljusa, ganska tomma väggar. Det kom att ta ett par år innan jag vågade lägga upp något!

När rummet började bli mer i vår smak såg det först ut så här som ovan. Så såg det sedan ut i några års tid, tills jag en kväll då Saga var ungefär ett halvår fick tillräckligt och svängde om hela allting, och jag menar allt. Inte en pryl hölls på samma ställe. Nu hade också min kära tavelvägg börjat bli till, som ni ser på bilderna nedan.

Jaha… En tid senare blev jag rastlös… Igen!  När man är hemma med barn i två år hinner man bli det, må ni tro! Så till sist gav jag efter för mina impulser och svängde om allting en tredje gång, och än en gång blev vardagsrummet som nytt. Den här gången fick jag dessutom lite hjälp av Desenio.fi som passade på att skicka lite nya posters åt mig. Tavelväggen piggades upp med lite nytt, mattan byttes ut och allt blev öppnare och hemtrevligare.

_MG_3771_MG_3816_MG_3824 _MG_3819_MG_3828_MG_3789-2

Ja men visst älskar ni det också?! Nu får vi njuta av kvällssolen och vackra solnedgångar när vi sitter i soffan. Postersena på väggen kommer som sagt från Desenio, den till vänster med texten Prada har jag haft länge men de andra två är nya. Den största heter Brooklyn Bridge och är min stora favorit och den fyrkantiga heter Down to Earth. Jag tycker att posters gör ett stort intryck på rummet och det är verkligen ett lätt sätt att förändra känslan med. Tidigare hade vi rätt mycket ljust och rosa också på väggarna så jag älskar kontrasten som det svartvita ger.

Nu bjuder dessutom Desenio på en rabattkod åt mina läsare! Med koden sandravaihela får ni hela 25 % på a l l a posters (förutom de som är märkta handpicked). Koden gäller endast i tre dagar, alltså 25-27.4 så passa på att skicka iväg en beställning genast! Klicka på länken ovan för att komma till hemsidan.

Vilket rum är ditt favoritrum hemma hos er?

 

4 reaktioner på ”Nytt rum och nya posters

  1. Tack för rabattkoden! Och ett roligt inlägg! Klickade hem några fina posters till vardagsrummet 😍 Vad annat kan man göra en snöig dag som denna..? 😅

Kommentera detta!

