Tre, två, ett… TVÅ ÅR!

Idag blir min lilla Saga-sessa två år. Precis nu för två år sen hade jag varit fyra timmar ensam på ett uppvak och vänta på att jag fick träffa henne igen. Precis två år sen fick jag höra i telefon att hon ”nog var en Saga” Den lilla tjejen som föddes 00:17 och sen hastigt gavs vidare åt sin nyblivna pappa som också fick en ensam kickstart in i föräldraskapet.

Två år sen livet förändrades till det bättre för alltid. Babyåret var mest bara tungt, men det här året har mest bara varit roligt och det har flugit förbi medan Saga har lärt sig mer och mer sånger, ord, trots bus, och nu springer omkring och sjunger Bamse-sången sjuttielva gånger per timme. Idag börjar också min sista lediga vecka och efter vappen börjar jag jobba! Det är verkligen tudelade känslor just nu, samtidigt vill jag inte lämna det här livet men med trotsen som ökar i styrka så börjar det kännas som semester att få fa på jobb.

Igår kalasade vi från morgon till kväll och idag är Saga många presenter, minnen och kramar rikare.

_MG_3393_MG_3407_MG_3400_MG_3433_MG_3599_MG_3615 _MG_3607_MG_3698_MG_3580

2 reaktioner på ”Tre, två, ett… TVÅ ÅR!

Kommentera detta!

