Tips på förvaring

Jag lovade ju berätta mer om mitt köp på Ikea! Ett superbra tips tycker jag! För vår del gäller detta tips förvaring av mjukisar i Sagas rum men annars kan man ju förvara filtar, kuddar, ja, vad man nu än hittar på så här.

_MG_3225-2 _MG_3229

Detta, mina vänner, är en tvättkorg som heter Plumsa och kostar 12,99€ på Ikea. Rymmer 60 liter så rätt många mjukisar kan jag berätta! Verkligen en superbra grej för oss för jag hatar när det alltid ligger en massa mjukisar överallt helt enkelt för att det inte funnits nån plats för dem. Härifrån kan Saga plocka ut dem själv om hon vill och så klart gärna städa upp dem också. Så varsågoda! Mitt bästa tips idag.

7 reaktioner på ”Tips på förvaring

  1. Tack för tipset, den var ju riktigt snygg! Har varit på jakt efter npn bra leksaksförvaring länge utan att hitta någon jag riktigt gillat, synd bara att jag precis lagt in en Ikea-beställning och det är långt till närmaste varuhus…

Kommentera detta!

