Så kom påsken…

…och jag slog nästan rekord i bloggfri tid. Vi har haft familjemys deluxe och nu är det såå skönt att få sitta helt E N S A M i matsalen och dricka kaffe samt blogga. Älskar så klart att vara med familj och släkt men det är så otroligt härligt med lite egentid efter några dagar intensiv tid tillsammans. Köpte en ny sort kaffebönor idag som var nån slags ”American Brew” av Paulig och det är riktigt gott så se det som ett tips!

Under påsken har vi mest hängt på stugan alla tre, men har också hunnit med (pytte)lite IKEA-shopping, en sväng till mamma och så har vi varit på påskmarknad också. Ska visa det jag köpte i Ikea lite senare, så bra grej och jag tror speciellt ni med barn kommer gilla detta tips! 

Nu tänkte jag inte berätta desto mer detaljer för att inte tråka ut er helt men jag tänkte köra lite gammal hederlig bildbomb istället!

_MG_3040_MG_3074_MG_3051 _MG_3035_MG_3098_MG_3212_MG_3168 _MG_3185_MG_3179

2 reaktioner på ”Så kom påsken…

Kommentera detta!

