Obehag i kroppen

De senaste dagarna har jag mått riktigt konstigt. Skulle jag inte veta bättre skulle jag tolka det underliga pirrandet i kroppen, illamåendet och tröttheten som en misstänkt graviditet men nu vet jag ju att det inte är så. Så antingen blev det lite väl mycket med allt denna vecka, och så tog kroppen ut det så här, igår blev det två tupplurer på dagen och en nattsömn från 22-07.

Det jag misstänker egentligen är nog min dåliga kost den senaste veckan – för mycket kolhydrater och alldeles för mycket socker efter en lång paus utan. Jag har ju mått så mycket bättre utan kolhydraterna så skulle inte alls undra om kroppen fick panik. Funderar på att fa på gym för att testa om pirret skulle försvinna då, det är så obehagligt!

Annat som är obehagligt är ju attacken i Stockholm igår. Fy tusan! Att nånting skulle hända var inte oväntat men man blir ju ändå chockad och orolig. På morgonen hade Linda hunnit skriva att hon var där så nivån av oro var hög men som tur fick jag snabbt kontakt med henne och fick höra att hon var okej.

För att få litet annat att tänka på idag så har Saga och jag påskpyntat lite här hemma, jag är inte precis den största påskfantasten men lite videkissor hämtade vi och pyntade. Visst blev det fint med lite färg!

 

 

Kommentera detta!

