Att vara lite tokig så där

Ibland undrar jag om jag är helgalen eller bara härligt spontan. Bokade nämligen en kryssning åt Saga och mig i morse. Vi  åker ikväll. Så idag gäller det att tvätta kläder och packa väskan, Saga får ta det ganska lugnt under dagen och jag försöker hålla henne vaken ett par timmar längre än vanligt så hon inte ska va supertrött när båten åker 20.15.

För ett år sen hade det varit totalt otänkbart att jag skulle orka resa själv med henne, men trots trots (hehe) och starka känslor hos vår lilla fröken så ser jag verkligen fram emot att åka på tumis nu! Hon var helt extatisk förra gången och jag hoppas verkligen på en likadan reaktion ikväll. Vi åker i god tid hemifrån för ska via Lindex o köpa nya strumpor åt Saga o så tänkte jag passa på att handla lite snask åt henne också, typ smoothies, nån fruktbar och liknande.

Ååh vad detta ska bli kul! Nu ska jag fortsätta packa… Ha en fin måndag!

_MG_1599

En reaktion på ”Att vara lite tokig så där

  1. Helt rätt gjort, lönar sig att ta ut allt det sista av tiden hemma. Sen då man jobbar är det svårare att vara spontan. Njut!

Kommentera detta!

