Fantastiska Fredag!

Godmorgon på er! Vilken sovmorgon jag fick idag, klockan var ju över sex på morgonen när jag steg upp… I ärlighetens namn har Saga inte vaknat heller så vet inte varför jag inte sov vidare! Eller jo, kaffe!

Fredagen till ära tänkte jag köra en kul grej, jag skulle nämligen vilja att du som läser skriver en kommentar där du med upp till TRE MENINGAR beskriver varför just din fredag är/kommer vara FANTASTISK. Jag börjar!

  • Solen skiner och kaffet dracks varmt!
  • Jag kommer antagligen att få ett par nya sååå efterlängtade böcker på posten!
  • Jag ska börja kika lite på ett smarrigt samarbete jag har på g!

Så, nu är det er tur! Varför är/blir din fredag fantastisk?

fredag

6 reaktioner på ”Fantastiska Fredag!

  1. 1. Jag och barnen är lediga 😊
    2. Solen skiner och det är inte lika vått och klottigt ute mera -> vi slipper kämpa med alla kurakläder 😃
    3. Jag dricker kaffe, sen ska vi bara uträtta ett par ärenden och sen får vi njuta av helgen 😊

    Ha en bra fredag! 😊

  2. 1. Fick en ordentlig sovmorgon idag, första på hela veckan. Sååå skönt!
    2. Solen skiner och bara jag får undan en del hushållsarbete ska vi försöka gå ut, härligt promenadväder idag!
    3. Eventuellt blir det bastu ikväll när lillan somnat. Avkoppling på högsta nivå!

    Ha en skön fredag allihopa! 😀

Kommentera detta!

