Om att pigga upp ansiktet enkelt

I samarbete med Maybeauty

_MG_2293

Måndag och ny vecka igen! Tiden flyger förbi i rasande fart och om en och en halv månad är det dags för mig att börja jobba och dags för Saga att börja på dagis. Tuffa tider men det kommer nog vara bra för Saga att få börja nu känner jag, fast mitt hjärta brister över det… Men nog om det! Idag tänkte jag dela med mig av ett härligt samarbete med Maybeauty.

Här om dagen fick jag hem ett paket med lite nytt att prova! Det jag har testat denna gång heter The Incredible Face Gel. Ansiktet känns lätt lite grått och tråkigt på vintern och därför är denna perfekt för att snabbt få till lite lyster. The Incredible Face Gel är alltså, som namnet antyder, en gel för ansiktet som skonsamt peelar samt tar bort döda hudceller, rengör porerna och tar bort överflödig olja i ansiktet.

_MG_2238

Så här ser produkten ut! 

_MG_2212 _MG_2208 _MG_2246

Man behöver inte trycka alls utan bara lätt massera in den i huden så börjar snart de döda hudcellerna lossna.

_MG_2272

Sen sköljer man av och torkar ansiktet, och tadaa! Ny fräsch lyster i ansiktet. Jag tycker detta är en bra snabbfix som inte kräver mycket energi av mig som användare – Mycket bra när man är småbarnsmamma!

Om du som läsare blev nyfiken har jag goda nyheter – Nu får du hela 30% rabatt på The Incredible Face Gel hos Maybeauty med koden sandragel.

 

2 reaktioner på ”Om att pigga upp ansiktet enkelt

Kommentera detta!

