Morgonsvammel

Idag väcktes jag klockan 06 av kombinationen katt-sambo-barngråt. Katten vaknar och jamar så fort sambons klocka ringer, sambon som inte genast vaknar av klockan, barnet vaknar av klockan och katten.

Som tur somnade barnet om, sambon åkte på jobb och katten kom brevid mig i soffan efter lite mer jam. Jag fick kaffe så allt är frid och fröjd.

Nu har jag tagit fram datorn för att att söka lite inspiration för… ja, jag vet inte vad egentligen. Kanske inredning? Träning? Kanske jag ska kolla efter en ny bil. Kanske bara inspirationsbilder i allmänhet.

Jag insåg igår att vi kommer behöva en bilstol till eller alternativt en bil till innan Saga börjar på dagis, för det kommer bli så att ena hämtar och andra för… Ååh, ännu en sak att fundera på!

En reaktion på ”Morgonsvammel

Kommentera detta!

