När blev hon så stor?

När förändrades mitt sätt att blogga från varje dag till en gång i veckan? Jag loggar in och plötsligt har fem dagar gått. Jag vill verkligen dra i nödbromsen just nu, när jag har insett att min lilla skrutt till dotter plötsligt har blivit en lång flicka som pratar i hela meningar, kan sjunga på två språk och älskar allt som heter prinsessor och traktorer, en flicka som snart fyller två år. S T A N N A  T I D E N någon! Noll till ett år gick fort men ett till två har gått sjutton gånger snabbare.

Vill ni kanske ha en liten inblick i våra vardagar? Kommentera nedan i så fall så skriver jag lite om det!

Nu ska jag passa på att kolla lite kalas-inspiration, jag hade först tänkt köra all in på temat Frozen vilket är Sagas absoluta favoritfilm, men sen tänkte jag att detta kanske är sista året som jag får ha ett kalas åt henne som kan vara tydligt temafritt… Så nu återanvänder vi lite av fjolårets rosa/vita tema men kör nog på prinsesskaka ändå. Saga är verkligen i en gigantisk prinsessfas just nu och kallar hälften av sina kläder för prinsessklänningar eller ”Letgo”-kläder så då får hon väl ha ett härligt prinsessigt kalas! Kanske det blir bilar nästa år, vem vet. Hon brukar också kasta snö i luften o sjunga LET IT GOOOO, tycker det är underbart.

 

7 reaktioner på ”När blev hon så stor?

  1. gärna vardag, gärna minutiöst! =) så intressant att se hur andra har det o hur vi kanske har det om 1 år, vår knodd fyllde precis 1.

  2. jag har haft många idéer om teman på kalas, men när det kommer till kritan brukar jag vara nöjd om det alls blir kalas! och barnen med! 🙂 så man kan nog ha kalas utan tema också när ungarna blir äldre och har egna åsikter!

Kommentera detta!

