Vad vill just du läsa om?

Jag har redan länge haft lite mindre blogglust men istället för att stänga bloggen en tid så tänkte jag fråga er läsare om vad ni vill läsa mer om? Ni är många som ibland frågar om önskeinlägg och jag skäms verkligen över hur jag aldrig kommer mig för att skriva dem. Har liksom miljoner rubriker på gång om t.ex. vår barnvagn, om Lushs produkter, om Sagas utveckling o så vidare. Men får dem aldrig färdiga!

Men nu då jag ännu har 2,5 månader kvar av vårdledigheten så tänkte jag försöka satsa lite mer på bloggen också innan det verkliga ekorrhjulet snurrar igång! Så svara gärna på omröstningen ovan och kommentera om ni har några specifika önskemål!

sparklesaga_MG_2024

3 reaktioner på ”Vad vill just du läsa om?

  1. Vardagen med barn och inredning intresserar alltid! Visa gärna bilder och berätta om de olika rummen i ert hus, och då vore det jätteroligt att se lite bilder utifrån, trädgården och omgivningarna för ni bor!

    1. Kan eventuellt ta några detaljbilder men du förstår säkert att jag inte vill visa allt för tydligt var vi bor 😉 Fast bloggen inte är så stor känner jag att det blir för privat 😉 Kram

      1. Jo det förstår jag! 😃 Vissa skriver ju ut exakt var de bor och visar precis hur allt ser ut där de bor, det skulle jag inte själv göra… Lite privatliv vill man ju ändå ha! 😋

Kommentera detta!

