Måndagslyx och dagens tips!

Idag var en av de där dagarna då det mesta bara går i lås. Ja, förutom att jag förväntade mig en sovmorgon då Saga somnade halv tio igår kväll men som vanligt hojtade hon på mig klockan sju. Äh! Men annars då?

Jo, Saga somnade tidigare än vanligt på dagen, precis som jag önskade. Jag hann städa massor hemma medan hon sov, sen packade jag väskan, väckte henne och la in henne i bilen. Hon fick busa hos fammo och jag fick egentid och gick till Johan på massage, efter det köpte jag en take-awaylatte och promenerade sakta längs med Kungsen, kikade in lite här och lite där och hade långa konversationer utan att bli avbruten. Gick till matbutiken, plockade upp Saga från fammos, kom hem och bjöd våra grannar på besök för att äta upp rester av smörgåstårta.

Det var den måndagen! Skön dag med mycket program men bara litet tjafs. Imorgon ska kanske Saga och jag till simhallen om vi känner för det, sen ska jag på gym på kvällen! Gym1 har vändagserbjudande så mellan 11-20 tränar man gratis, bara som ett tips! Kanske vi ses?

Sandra Vaihelas foto. Sandra Vaihelas foto.

Kommentera detta!

