Jag är STOLT!

Som jag skrev igår hade träningsivern verkligen falnat för min del efter magsjukan. Men jag har kämpat mig dit ändå och idag betalade jag för min tredje månad på gymmet. Idag gick jag också på BodyAttack för andra gången och vilken skillnad jag redan upplevde! Nu är jag inspirerad igen, för förra veckan orkade jag knappt fem push-ups, den här veckan räknade jag inte ens. Ja, de är inte riktiga push-ups utan knäna i marken men i alla fall en enorm förändring från noll.

Saga och jag har också haft en helt otroligt bra dag idag på tumis, jag har varit lugn och avslappnad, hon har varit rätt nöjd och glad. Vi har lekt, pysslat, pusslat och lagat halsband av sugrör. Nu på kvällen när jag kom hem igen var hon också helt superglad och skrattade så tårarna rann när vi busade.

Önskar mig fler såna här dagar! Imorgon ska vi till simhallen igen, får se om Saga vågar gå djupare än knäna denna gång 🙂

En reaktion på ”Jag är STOLT!

Kommentera detta!

