Fredagsmys

Idag har jag verkligen passat på att maxa fredagsstämningen. Saga och jag har varit på loppis, vi har köpt tulpaner och rökt lax, jag dricker som bäst ett glas rött och så har jag haft ansiktsmask och manikyr. Hemmet är långt ifrån städat och jag orkade verkligen inte byta lakan trots att jag hade tänkt det, men ibland måste man bara sänka kraven.

_MG_1929 _MG_1984

Jag är såå nöjd med mina loppisfynd, vi var på jakt efter en regnrock åt Saga samt pussel, och det hittade vi! Dessutom hittade jag en vacker lykta, en vas från Pentik och en Frozen-dräkt med blus o leggings åt Saga. Hon är verkligen förälskad i allt som heter P R I N S E S S A nu så hennes två-årsdag blir nog en rätt prinsessig och underbar historia känner jag. Det är ju långt till april ännu men ni som brukar använda ebay vet hurdana leveranstider det är, så har börjat fundera lite smått på kalaset redan nu. Lika bra att vara i god tid och slippa stress!

_MG_1902 _MG_1958

Nu ska jag lägga mig i soffan och slötitta på tv tills det är läggdags. Så spännande är jag ikväll 😉 Ha en fin kväll!

_MG_1977 _MG_1968

Kommentera detta!

