Sämsta dagen på sämsta veckan

Att ha en toddler är guld värt när livet är tungt. Visst har hon varit trött o ledsen idag men hon har också varit orsaken till att vi överhuvudtaget har orkat röra på oss denna vecka.

_MG_1825.jpg _MG_1825.jpg

Inatt när jag låg vaken i soffan så låg jag o lyssnade på Ines, som varit trött och hängig de senaste veckorna. Hennes andning pyste mer än vanligt och som vanligt tyckte jag det var så tungt att inte kunna göra så mycket mer än ta ut henne en stund i en filt och gosa med henne. Illrar lever oftast till max 7-8 års ålder om de får dö av ålderdom, och Ines var gammal i illerår. I mars hade hon blivit 7 år. Senare på dagen tog jag några bilder på henne i famnen på mig, och femton minuter senare tog hon sitt sista andetag. Så förutom att Saga också hade sin släng av matförgiftning/magsjuka, vilkendera det nu var sen sist och slutligen, idag så måste vi också ta farväl av vår kära älskade Ines.

Voi v**tu säger jag bara. Nu kan det inte bli sämre. Nu kan det banne mig inte bli sämre.

6 reaktioner på ”Sämsta dagen på sämsta veckan

Kommentera detta!

