Hotellhelg och dop

Hello hello kära bloggläsare! 

Sandra Vaihelas foto. Sandra Vaihelas foto.

Igår kväll kom vi hem från en härlig övernattning i vår huvudstad! Saga åkte till fammo och vi tog tåget till Helsingfors för att gå på min kära Emmas examensfest samt sova på Glo Hotel Art.

Sandra Vaihelas foto. Sandra Vaihelas foto.

Är jag i Helsingfors är ett besök på Lush ett absolut måste. Sambon och jag kom ut med en välfylld papperskass som doftade himmelrike. Jag minns att många av er fråga om schampobitarna och jag ska verkligen försöka påta ihop ett bra inlägg om mina favoritprodukter! Som den trogna bloggläsaren vet har jag en liten inspirations/ork-svacka just nu men nu som då faller andan på och då ska jag skriva ner mina tankar!

Sandra Vaihelas foto.

På lördagen åt vi en smarrig hotellfrukost och träffade sedan ett par vänner. Vi åt lunch på Friends & Brgrs och drack kaffe på Fazers. Sen var det redan dags att gå mot tågstationen och hoppa på tåget hem! Där väntade en liten tjej som hade haft ett härligt dygn hos sin fammo och ”bonusfafa” och hon var överlycklig när vi kom efter henne.

Idag har vi varit på dop, och sedan åkte vi ner en sväng till Sambons stuga. Härligt väder det har varit idag med solsken!

Sandra Vaihelas foto. Sandra Vaihelas foto.

Hoppas ni har haft en härlig helg! Nu ska jag städa huset medan jag är ensam hemma så är jag redo för en ny vecka sen!

Kommentera detta!

