Rosa explosion och rabattkod

Inlägget innehåller adlinks!

Fram till den 22.1.2017 får ni nu 20% rabatt på Halens! Gäller både kläder och inredning, dock inte accessoarer eller skor! Ni vet ju hur jag har förälskat mig i deras kläder tack vare att det finns normala kläder i större storlekar, och vill ni som jag ha snygga kläder som kanske inte var och varannan person har på sig ska ni slå till nu!

1. Happy Holly kofta (min nya materiella kärlek, 100% bomull!) | 2. Chiara Forthi Jersey Wrap kofta  |  3. Happy Holly Sasha blus | 4. Chiara Forthi Infinity blus |  5. Happy Holly Lina klänning | 6. ONLY Ava jacka | 7. Happy Holly Lilly klänning
Koden ni behöver för att få 20% rabatt är 1712.
6 reaktioner på ”Rosa explosion och rabattkod

  1. Nr 1 o 2 har jag haft hem, fina på bild men tyvärr inte irl. Såg halvfärdiga ut (gäller överlag just det märket) :/ Annars har dom supersnygga kläder på Halens 🙂

  2. Fina! Hur är storlekarna? Små eller stora? Vad skulle du rekommendera för storlek om man har L/XL i ”vanliga” butiker?

    1. Det gäller att hålla koll på märkena! De jag har testat är Happy Holly och Chiara Forthi. Tycker HH är rätt normala, den rosa tröjan t.ex. (nr 1) har jag i 44/46 🙂 Chiara Forthi är ganska små i storlekarna!

Kommentera detta!

