Nytt i garderoben

Sandra Vaihelas foto. Sandra Vaihelas foto.

Veckan började rätt bra trots att jag fick börja dagen tidigt igår. Vi tog det lugnt hemma, Saga och jag, såg lite på Mumin, myste i soffan och senare blev det lek i Lejonparken. Medan Saga kastade sand och snö omkring sig och sjöng Let it goooo skuttade jag upp och ner på sandlådans kant för att hålla värmen och för att smygträna benen lite. Vi var de enda i parken och Saga kunde härja på bäst hon ville, skönt så.

Sandra Vaihelas foto. Sandra Vaihelas foto.

Så på kvällen gick jag på ett pass MageRumpa och kunde jämföra mina framsteg i styrka och kondition från första gången – då orkade jag bara en ynka crunch (med fötterna i vädret) igår orkade jag 16. Grym skillnad för en nybörjare, heja jag! Så skönt när kroppen blir starkare.

Tröjan jag har på mig är från Halens (adlink). Min beställning kom igår och jag älskar den! Så himla mjuk och skön. Ska visa den andra tröjan jag beställde också om ni vill se? Älskar att jag har hittat en klädbutik som har fina kläder också i större storlekar än 42. En av orsakerna att jag vill gå ner i vikt är just den att det är så enormt svårt att hitta snygga kläder som man slipper sälja halva huset för. Vem hittade på att just storlek 44 är gränsen för att det ska bli några euro dyrare?

Kommentera detta!

