En trött

Jag tycker att dagarna bara flyger förbi just nu. Jag har en massa idéer och tankar för både bloggen och livet utanför men tiden finns inte, och om den finns så är jag för trött. Så tills vidare får ni nöja er med rätt korta vardagsinlägg. Kanske min energi återvänder sen när ljuset gör det! En kan alltid hoppas.

Snart ska jag också boka in en massage hos Johan, lite vardagslyx. Glöm inte att ni får -15% rabatt på ert första besök! Läs mera här om hur du bokar tid.

2 reaktioner på ”En trött

  1. Det är så störande det där när man är inspirerad med inte har tid eller ork! Som tur blir det ljusare. Jag tycker redan man har märkt av det lite om kvällarna 🙂

Kommentera detta!

