Måndagströttma

Jag är tydligen inte kapabel till att blogga normala tider längre. Morgon är det som gäller om min hjärna ska fungera. Kvällarna flyger förbi medan jag halvsover i soffan, det är trötta tider som gäller.

Igår skulle jag ju på gym men det blev inget, tyvärr. Iklädd träningskläder och med väskan packad gick jag en snabb promenad så Saga skulle somna i vagnen först, och när jag gick in på gården så var jag helt slut i kroppen! Sjukdomskänslan kom tillbaka med råge så jag bestämde mig för att vara en vuxen människa och inse att jag behövde vila lite till, fast det tog emot. Idag hoppas jag orka med lite MageRumpa i alla fall! Det känns verkligen tråkigt att bli sjuk när jag äntligen har hittat inspirationen till träning.

På kvällen fick jag i alla fall ett energiryck hemma och möblerade om halva vardagsrummet. Bilder fotar jag lite senare men ni ska absolut få se hur det blev! Men först ska måndagen överlevas – när jag vaknade kände jag bara ”Neeeej, orkar inte med vardag”, men nu efter en kopp kaffe börjar det nog kännas ganska okej…

_MG_1512.jpg

Kommentera detta!

