Fyra favvisar

Jag har inte riktigt något att komma med just nu som ni märker. De senaste dagarna har vi mest hängt hemma eftersom jag har varit flunssig, o så var Saga hängig då hon fick 39 grader feber en dag o natt, men inga andra symtom.

Så istället för att svamla om min sjukhistoria tänkte jag dela med mig av några plagg jag har beställt från Halens! Länkarna i detta inlägg är adlinks. Som vanligt kan ni klicka på plaggen för att komma till deras sidor.

Neuletakki Trinny Mekko Tessan

Pusero Maja Paita Rochelle

Bonusbild : Flicka på 1 år 8 månader som om en sekund häller vatten över sig.

_MG_1554.jpg

En reaktion på ”Fyra favvisar

Kommentera detta!

