Kökspiff och toppklippning

Sandra Vaihelas foto.

Här om dagen fick jag en tanke och igår förverkligades den. Vi har haft panelgardiner i köksfönstret sen vi flyttade in men nu fick de ge vika för en gardinkappa samt en fönsterbräda! Vi har inte haft fönsterbräda i ett enda rum men nu tog det inte länge så hade jag köpt en och lagt upp den. Visst blev det så mysigt?! Jag vill ju sitta vid köksön och dricka morgonkaffet nu, istället för i soffan. Jag ska ta bättre foton när den är färdigfixad, för nu fattas konsolen i mitten som jag rätt genast upptäckte att behövs!

Idag kommer min mamma hit, ska bli kul! Vi ska gå på stan, kolla in reorna lite, kanske gå till lekparken med Saga och så ska jag ju till frissan! Ska bara klippa lite men är ju skönt ändå att någon pysslar med ens hår. Vill hålla det välmående nu med tanke på att det gärna får vara långt o vackert till vårt bröllop.

Nej, nu hör jag Saga sjunga Lille katt i sitt rum… Godmorgon ! ❤

 

Kommentera detta!

