Unnar mig

Den här veckan har jag unnat mig att snaska. Inte helt vanvettiga mängder, men just nu har jag t.ex. fyra bitar choklad framför mig som väntar.

Jag vill ju inte förstöra det som jag har åstadkommit så här långt, men jag känner att jag inte orkar stå emot suget den här veckan. The pms is strong in this one ;).

Så jag unnar mig lite, för att testa och för att känna efter. För att jag vågar nu, när hela mitt tankesätt har ändrat. Var på Zumba tidigare idag, supertrött och hade verkligen inte lust men är glad att jag gick, för kul var det ju!

För att jag är värd det. Några bitar choklad när jag verkligen vill ha det.

En reaktion på ”Unnar mig

Kommentera detta!

