05:00

Godmorgon! Ännu en morgon då lillis gnällde vid fem för att hon hade satt sig upp mot spjälorna och inte kom ner igen. Fjärde morgonen i rad. Alltid klockan fem. Förstår inte varför? Hon har sovit dåligt hela veckan, stackarn. Inte heller idag lyckades jag somna om efteråt, instinktivt visste jag att klockan var fem och då hann ju hjärnan kicka igång. Stört omöjligt att somna efter att tankarna börjat rulla.

Idag fyller Sambon (eller Fästmannen som några tycker han borde kallas här) 30 år. I 6 år av de 30 har jag fått vara hans närmaste, hans ”person” (Ni som tittar på Grey’s Anatomy vet). Han är den jag berättar allt för och den jag längtar efter varje dag.

teneriffa_21

3 reaktioner på ”05:00

  1. Hej!

    Ja såg att du ha börja få ett intresse för träningen och besöker gymmet nu som då. Ja har ett halvt år kvar av mina studier inom Idrott- och hälsopromotion, och vill rekommendera dig att pröva den så kallade HIIT träningen. Javet int om de en bekant träningsform för dig? Det kan kännas otroligt tungt i början, men man tränar ”ändast” i max en halv timme och det är en otroligt effektiv träningsform. Brukar själv använda mig av sån typs pass ett par gånger i veckan om jag vill få en spark i baken på mig själv – men bara som ett litet tips! 🙂 Ha en bra dag!

    1. Hej Jenny! På gym1 där jag går har de HIIT-lektioner, har dock inte vågat testa då det känts rätt svårt o tungt, men ska nog testa då jag får taget mod till mig så småningom o när kondisen går upp 😊 tack för tipset o ha ett skönt veckoslut 😊

Kommentera detta!

