En onsdagsmorgon 05.30

Gomorron gomorron! Förvånansvärt sprallig början på detta inlägg med tanke på att jag har stigit upp 05.30 efter en lång o jobbig natt med dålig sömn för både mig och lillis. Nu sover hon ännu men jag orkade inte försöka så steg upp, kokade två stora muggar kaffe och har nu suttit här och gjort ingenting i tysthet några timmar. Inspirerande.

Idag har vi inga planer igen så tänker mig lite loppis, lekplats och så som kronan på verket pepparkaksbaket vi skulle baka i förrgår. Om nån vill komma på kaffe eller träffas i lekparken så kan man skicka meddelande på Facebook. Har haft noll sällskap på dagarna den här veckan hittills så vore trevligt tycker jag.

_MG_1200-2 _MG_1184-2

Gårdagens rätt underbara Lucia.

 

Kommentera detta!

