En härlig helg senare

Veckoslutet kom och gick, men vilket härligt veckoslut det var! På fredag kväll hämtade vi svärfars hund som skulle bo hos oss över veckoslutet, Saga var idel leende och såå lycklig. Hon älskar verkligen djur.

På lördagen kom Paula hit och vi hade en så härlig kväll! Vi kollade på julfilmer och på X Factor, drack skumppa och funderade på bröllopsfärger, -tema och -tidpunkt. Sommaren 2018 är det tänkt att Sambon och jag ska gifta oss, men datum har vi inte bestämt ännu. Han är ju inte precis typen som älskar att planera fester medan jag gladeligen planerar in i sista detalj och gärna långt före. Så det var riktigt härligt att ha en riktig tjejkväll medan han gjorde annat.

_MG_1113 _MG_1116

Även Saga var överlycklig över att ha Paula här, hon följde Paulas varje steg och ville helst dansa och leka med henne hela tiden. Som tur har Paula barnasinnet kvar så hon tackade inte nej till nåndera 😉 Paula och Emma är dessutom Sagas inofficiella bonusgudmödrar eller Fairy Godmothers som jag kallar dem, sån lyx att ha så fina kvinnor som förebilder i hennes liv ❤

_MG_1096 _MG_1094

Idag var det Ekenäs julmarknad som gällde, jag köpte en skål från Popana men allt annat fick bli. Känner att huset är rätt färdigpyntat som det är nu. Inte så jättemycket men tillräckligt för oss. Ska bli spännande att se hur det går med julgran och busig toddler.

_MG_1131

Så vacker skål som jag kom hem med. I den ska jag ha apelsiner! Men först ska jag dricka en kopp kaffe och ikväll blir det Zumba. Perfekt avslut på dagen!

2 reaktioner på ”En härlig helg senare

Kommentera detta!

