Sånt som gjorde mig glad igår

  • Att träffa mina morföräldrar. De bor rätt långt borta från mig och därför ses vi inte så ofta, men igår hälsade Saga o jag på tillsammans med mamma!
  • Att få köpa en härlig filt jag sneglat på med gott samvete – shoppade ljus till snälla svärmor och för pengarna som blev över fick jag köpa något åt mig själv 😉
  • Att jag gick på Zumba! Jag hade verkligen inte ork till det men efteråt mådde jag såå mycket bättre, måste försöka komma ihåg den känslan nästa gång jag inte orkar. Dessutom är egentiden guld värd, även om Saga var en liten ängel här hemma igår kväll.
  • Att Saga gillade sitt nya ritbord! Hon fick i alla fall inte bordet jag tipsade om, utan istället ett Lack-bord och en rosa pall som heter Mammut. Perfekt höjd på båda och priset blev runt 10€. Nu har hon ju redan hunnit rita på både bordet och pallen så jag är glad att jag inte köpte nåt av de dyrare. Men hon satt S J Ä L V länge och ritade i sitt rum, nöjd och glad. Wow. Min duktiga stora tjej. ❤
  • De här bilderna:

 _MG_0911 _MG_0968-2

2 reaktioner på ”Sånt som gjorde mig glad igår

Kommentera detta!

