Pepp

Gomorron gomorron! Jag vet inte hur er vecka har börjat men här i Raseborg så blåser det så att pulkor och leksakslådor flyger omkring hit o dit där ute, överdriver tyvärr inte. Borde kanske ha parkerat på andra sidan huset igår kväll, fast då hade jag väl haft ett träd på motorhuven istället för en pulka… Såna här mornar känns det verkligen lyxigt att få bli inomhus och slippa köra nånstans!

Jag gick på Zumba igår, men jag vet inte, jag hängde inte riktigt med denna gång. Hjärnan var någon annanstans och dessutom har jag ju då inte nya skor än vilket gör att mina fötter var rätt sjuka. Kände helt enkelt inte av passet alls i kroppen så idag blir det MageRumpa, bara Sambon hinner hem i tid. Jag testar mig lite fram just nu, har varit lite på gymmet och bekantat mig, gått på lite olika pass, ska nog prova nåt annat ännu bara jag kommer igång lite mer. Jag vet ju inte riktigt vad jag gillar längre! Första veckan av träning är över och jag är peppad och inspirerad. Tänker att jag inte vill kasta bort jobbet jag redan gjort! Så nu kör vi helt enkelt!

 

6 reaktioner på ”Pepp

  1. Vad har du för sko storlek? Jag har ett par nike zoom fit som jag tänker sälja då de inte passar till min träning där vi endå lyfter tyngder.. De är storlek 39:)

  2. Zumba är kul och man ska inte ge upp efter en gång. Det tar många gånger innan man lär sig stegen och hänger med men så värt det! 🙂

    1. Jag har varit på det många ggr några år sen o tror nog inspisen kommer igång igen snart! 🙂 misstänker också att det blir bekvämare när jag får mina skor 😄

Kommentera detta!

