Tack !

Ni är ju bara för härliga! Tusen tack för alla tips, trix och råd ni gett mig angående min träning. Jag har verkligen tagit åt mig allt och just nu sitter jag verkligen och längtar till gymmet. Jag!! Helt otroligt. Imorgon ska jag på gym först en liten stund som uppvärmning, mest för att lite testa och känna efter och lära mig, sen på Zumba o så tänker jag gå i bastun efter det! Gym1 där jag går är ju helt nystartat och allt är så härligt fräscht och modernt att man verkligen blir peppad.

Idag har varit en rätt skön dag, fotade ett härligt syskonpar på förmiddagen och fick sen ett par timmar egentid som bonus på det! Kände ingen stress över nånting utan satt mest i soffan och slötittade på Grey’s Anatomy. Sen har vi mest myst hela familjen tillsammans, inga måsten utan alla fick göra vad de ville. Gick rätt bra faktiskt, för omväxlings skull.

Nu har jag just överlevt ett grymt illamående efter att ha ätit en pizza (vi snackar däckad i flera timmar), har lagt ansiktsmask, lackar naglarna och kollar på X Factor! Så himla härligt när man kan tända en massa ljus och bara vara. Värna vardagsglädjen, som Vanja Wikström skulle säga.

_MG_0416 _MG_0413

Igår hade vi vardagslyx, Sambon kom hem med champagne och räkmackor. Hur perfekt?!

Kommentera detta!

