Fem dagar senare

Ojojoj! Tiden flyger förbi, det har nästan gått en vecka sen jag senast har bloggat. Jag har verkligen inte haft mycket att säga så därför har också bloggen fått vila, vill inte fylla den med onödigt svammel om ingenting.

Egentligen har jag inte så mycket att komma med nu heller, denna vecka verkar gå fort och det kommande veckoslutet är fullt av kul planer i form av julöppningar både här och där. Dessutom kommer Sagas momi på besök som extra bonus.

Då alla andra befann sig på Galan förra helgen så sov Sambon och jag på hotell efter en dag på tumis. Vi åt på restaurang, drack kaffe och åt varsin bakelse (sockerfri!) till lunch, promenerade omkring på stan på kvällen samt shoppade lite smått i lugn och ro. Mycket skönt och välbehövt, mina batterier var verkligen på minus före det och jag gick till sängs om kvällarna med dåligt samvete över allt dumt och dåligt jag gjort (främst enligt mig själv då, men ni andra föräldrar vet). Den här veckan verkar vara bättre. Saga behövde också en paus från mig tror jag och har varit mycket gladare de senaste två dagarna så det är också jätteskönt. Dessutom har hon S O V I T på dagarna igen. Det låter inte något man kan dansa glädjedans över men det har känts som semester att hinna både äta och dricka kaffe samt pyssla lite på dagarna.

 

Imorgon tar Saga o jag en liten roadtrip till mamma, ska shoppa lite julklappar och sånt. Packade de första idag så ni kan kalla mig julgalen. Kände att jag verkligen ska låta min inre julgalning komma fram i år för vem vet när jag hinner med sånt nästa gång?

 

2 reaktioner på ”Fem dagar senare

Kommentera detta!

