Julerbjudande och favoriter

Nu så här inför julen så har Ellos ett riktigt bra erbjudande på heminredning – 20% på A L L T (adlink). Det gäller alltså också möbler och märkesvaror, så ett riktigt dundererbjudande.

Ni får rabatten genom att klicka in er här och använda koden 345446 (adlink). Nedan kommer några av mina favoriter, klicka på bilderna för att komma till produkternas sida. Jag tänker att jag i år verkligen ska embrace the christmas freak inside, för nästa år är jag säkert på jobb hela tiden i december. Ja, och beställer ni via bloggen så hjälper ni ju mig ha råd med att vara ett julfreak, haha! Så tack för det!

Ellos Home Anna-Lisa-paneeliverhot, 2/pakk. Ellos Home Annalisa-pöytäliina pestyä pellavaa

Ellos Home Vallby-joulutähti Ellos Home Gustavo-sähkökynttelikköEllos Home Crystal-sänkykatos Ellos Home Sylvie-sivuverhot, 2/pakk.

Bloomingville Snow-kynttilälyhdyt, 3 kpl Markslöjd ENEBY-sähkökynttelikkö

Ellos Home Mirar-kynttilänjalka Markslöjd SÄVEDALEN-lattiavalaisin

By Rydéns Ichiban-pöytävalaisinHimla Nicolas-torkkupeitto 150x200 cm

Rabatten gäller till den 22.11 så var snabba! Gäller dock inte Odd Molly-produkter eller Design by-produkter.

 

Kommentera detta!

