Ett litet hej

_MG_9684-2

Hej på er! Kikar in här med ett snabbt hej, Saga o jag är hos mamma en eller ett par nätter och som alltid är jag dööödstrött efter dagens ståhej. I morse hade vi 17 grader inne så jag packade bilen hastigt och lustigt och så åkte vi iväg efter frukost. Brrr! Det har verkligen blåst svinkallt idag. Dessutom var jag såpass korkad att jag bara tog en softshelljacka med men åtminstone är den rätt vindtät…

_MG_9773

Jaja, som ni kanske märker har jag inte så mycket vettigt att komma med. Hoppas ni har haft en fin dag, puss och kram!

8 reaktioner på ”Ett litet hej

  1. Var inne på Lush idag och såg deras schampookakor, de som du nångång tidigare nämnt att du gillar. Får man önska att du skriver om dom, typ hur de skiljer sig från vanlig schampoo och vilka du gillar bäst? Kram!

      1. Jag tror jag såg dig två gånger 😊 Men var som sagt på jobb och hade lite bråttom och ganska rörigt så var tvungen att springa förbi 😊 Vi var och provade kläder för Kårkulla ordnar modevisning i Mylly den 2.12 kl.12 så välkommen då 😊

Kommentera detta!

