Kläder jag behöver + rabattkod

För tillfället är det ju en väldigt onödig tid för mig att handla kläder känner jag, med tanke på att jag hoppas på att vara lite mindre med tiden. Men det hindrar ju inte mig från att vilja ha kläder… Dessutom behöver jag faktiskt ytterkläder och underställ, eftersom mina är för små fortfarande… Ser inte fram emot att stå i lekparken utan ordentliga ytterkläder i vinter! Så tror faktiskt jag ska klicka hem plaggen nedan på provning.

Länkarna är adlinks! Klicka på bilderna för att komma till plagget.

Áhkká Kutjaure W Ski Pnt -lasketteluhousut Áhkká Kisuris W Parka -parkatakkiKari Traa Kerrastonpusero Rose LS Kari Traa Rose pant -kerrastonhousutÁhkká Vedenpitävät Áhkká-talvisaappaatShepherd Kevin-nilkkurit, joiden vuori lämmintä lampaanvillaa

Psst… Skorna till höger är i storlekarna 41-46, perfekt för oss som har stora fötter!

Med koden 345403 får du 30% rabatt på en produkt då du handlar hos Ellos, så kika in!

 

8 reaktioner på ”Kläder jag behöver + rabattkod

  1. Det lönar sig verkligen att satsa på ordentliga och varma ytterkläder då man har småbarn som man skall vara utomhus med. Då hålls man själv varm och MYCKET nöjdare än att man står där och fryser och förvandlas till en Pirr- Lisa 😆

Kommentera detta!

